Sunday, July 11, 2010

Some thoughts

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 10:03 PM

Din Beramboi dalam kenangan

Semalam tgk rancangan 100 hari
selepas pemergian beliau (i think so)
x ingat what was the title
tp kat astro prima
10pm-11.30pm
hanya smpat tgk the last 45mins

Oh My~ tersentuh sgt2
masa anak die pegang tisu
tisu 2 actually tisu last skali
masa ayah die (arwah Din Beramboi) menangis
masa tu beliau dh tgh sakit kot
x dgr sgt ape anak die ckp
coz die tgh sebak time tu
die lap air mata arwah
pas2 smpai skang die simpan tisu tu
tersentuh sgt2 part tu
dgn aku2 skali sebak tgk :")
Din Beramboi bukan stakat penghibur yg baik
die jugak ketua keluarga yg sgt baik
hm, mcm x pecaya plak die xde
Din Beramboi, dirimu sentiasa di kenang :)


Dalam masa yg sama
aku pn terfikir
kalau lah my dad xde
xtau lah mcm mane hidup ni
ntah2 aku giler kot
mmg sumpah aku xbleh terima
samalah if my family xde
My dad
my mom
sis tica
sis bb
abg zul
adik baba
nenek
They are my life
kalaulah salah sorg drpd diorg xde
aku xbleh bygkan hidup ni mcm mane
sama jugak if my boyfie, azfar
putus cinta sbb "mati"
lain rasanye
ntah brapa lama masa nk terima
jauhkan lah aku drpd perkara2 begini
Yes, mmg smua org akn pergi jugak
suatu hari nanti
but not too early
jgnlah dirampas diorang dari aku
i need them
biarlah aku tgk diorg sehingga ke hari tua
berilah aku kesempatan utk membalas jasa diorang
tunjuk yg aku sayang diorang
aku mmg x kuat
tp kalau ajal aku yg sampai dulu
smoga aku diberikan kesempatan utk bertaubat

God in heaven, please protect my family
my dad, my mom
sis tica, sis bb, abg zul, adik, nenek
my boyfie, azfar
my cuzzies, my frens
n everyone around me
Amen.

Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES