Tuesday, July 6, 2010

Curi Masa

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 5:42 PM

Hai! brape hari dh x update kan?
sibuk lately
tgh exam
study study study
FriendsterSkins.Net

sampai lebam
hahaha~

ohh! knape argentina kalah teruk??
bengangnye!
pas brazil out, sokong argentina
skali argentina kena tapau teruk daaa...
haddui!~
dh xtau nk sokong ape ni
Sokong mane2 yg menang jela
hahaha
FriendsterSkins.Net


Hm, berbalik pada citer 1st tadi
seperti yg anda smua sedia maklum
saya tgh exam ye tuan2 dan puan2
1st paper dh lepas
Cost&Management Accounting
masa mula2 aku buka kertas soalan
aku tgk soalan2 die, peh!
aku rasa mcm nk bunuh diri
I was like, ape ni ape ni ape ni?
Mmg totally lost citer die!
soalan die sgt2 susah
huhuhuhu

Well, harap2 pas jela
jgnlah fail
cukup2 makan pn xpelah
huhuhuhu
kalau fail ni
mmg sejarah lah
xpenah2 aku fail dlm exam
slalu clear paper je
(skali skala ape salahnye)
hahahahaha!
jangannnnnn....nk grad on time!

Erm, next paper esok!
Marketing Management, phew~
ni tgh duk mengadap buku lah ni
tp curi2 masa jap
FriendsterSkins.Net

biaselah...study depan laptop
kalau x on laptop xbleh
sbb nota smua dlm laptop
soo, what to do
mmg ler kena mengulo!
hahahaha

oklah, nk smbung study balik
oh! lauk dinner malam ni best
kak tica masak telur sambal
slurrrppp~
heeeee~

PEACE!
FriendsterSkins.Net


Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES