Monday, July 12, 2010

Pelajari aku :)

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 3:57 PM

Kepada sape2 yg dah add aku kt FB
ade yg dh baca2 blog aku ni..TQ sgt2
sbb bg komen2 positif
seperti yg korang tau
aku hanya akn reply TQ
and i really2 mean it
aku hargai sgt2
pas2 try tegur2 aku, nk kenal2 tu
sorry eh..i dont entertain strangers
bukan sebab sombong, berlagak or anything
i'm not used to it
aku x layan org2 yg kenal dalam cyber
even kalau jumpa kt luar pun
unless, kalau ko kawan kepada family aku
kawan kepada kawan2 aku
then, i'll consider you
but may be by just saying "hi, nice to know u"
and that's it!
tp kalau kita slalu lepak2 pastu
kita bleh geng lah :)

Dont get me wrong
aku bukan memilih kawan
aku bleh jd kawan yg skema
aku bleh jd kawan yg gila
aku jenis tgk kawan
aku akan cuba hormati ape yg kawan aku suka
and ape yg die x suka
Kepada yg baru2 kenal aku
ade yg cakap aku ni pendiam
ramai jugak yg cakap sombong
and ade jugak aku jadi talkative trus
kalau aku diam je tu
maknanye aku amik masa
and cuba tgk kau org yg macam mane
so that, aku bleh ngam dgn kau
sama ada kau ni otak masuk air ke
jenis x bnyak cakap ke
that's how i always do

Ada jugak masanye aku baru kenal
tp aku terus jadi gila2
or selesa borak2
itu maknanye, aku bleh ngam dgn kau
maybe sbelum kita berborak, or diperkenalkan
or berkenalan.. aku dh tgk kau org mcm mane
(ushar2...lebih kurang)
hahahaha~ aku dh perhatikan kau mcm mane
so, kita bleh geng jugak...heeee :)

So, rasanye simple kan?
hope semua faham
maafkan aku sbb x layan korang dalam FB
korang sgt terbaik sbb rajin baca blog aku
x sangka plak ade yg nk baca
padahal bnyk merepek je
ade jugak yg bg pendapat n nasihat
bg semangat...TQ sgt2 ye

PEACE! :)


Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES