Wednesday, February 10, 2010

hanya mahu mempertahankan.

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 12:43 PM

aku tidak suka bermain dgn perasaan
aku sudah terlalu cinta
kerna itu aku masih mempertahankn
walau sukar utk kau percaya
pedih kau rasa, kau ucap selalu
pedih ku siapa yg tahu
meyakinkan bahawa aku setia
tiada yg lain ku cinta
tetapi kau masih meraguinya
sampai bila?
perlukah aku mati agar kau sedar?
perlukah aku menangis agar kau rasa?
aku memang manusia bodoh
tidak tahu menunjukkan rasa cinta
andai kata kau tidak dapat merasa
kenapa smpai sekarang kau setia?
kenapa kau masih ada rasa cinta padaku?
aku bnyk kelemahan
aku bnyk kekurangan
tidak seperti kau yg bnyk kelebihan
aku akan terus pertahankan selagi ku mampu
tp jgn diuji kemampuan ku
seandainya kau trus meragui
ku berdoa agar kau tiada rasa menyesal di kemudian hari
andai waktu itu nanti kau ingin ku kembali
aku mungkin sudah tiada lagi.

Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES