Wednesday, February 3, 2010

Bila Malam

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 11:08 PM
Waktu ini yg paling aku benci
bosan menanti
tapi akhirnya aku hanya bermimpi
terlena ketika menunggu
sunyi.

Aku bukan selfish
ya, aku tidak perlu merasa begini
aku harus happy
tolong ajari aku
utk tidak merindui kamu
maka hilanglah prasaan ini
akan bertukar menjadi yg kamu ingini
gembira slalu walaupun
kamu tiada di sisi
tunjukkan aku bagaimana caranya

aku slalu berpesan pada hati
jgn mudah tersentuh
hati menerima tp tidak melakukan
inilah aku
tidak smua kita mampu ubah.

PEACE.



Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES