Sunday, January 31, 2010

Sudah biasa.

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 10:59 PM
Manusia
Sedar, menyesal & brubah skejap sahaja
bila berusaha nk dpt apa yg diinginkan
berjanji bersumpah macam2
tp itu hanya sementara

Manusia
bila sudah dpt semula apa yg pernah hilang
berjanji akan menjaga dgn sepenuh hati
namun menyesal seketika lalu diulang kembali
ya, aku sudah biasa dgn perkara ini

Manusia
aku mengaku aku juga tidak sempurna
aku tidak mengatakn yg aku tidak pernah membuat salah
aku juga kadang kala lupa akn kesilapan lalu
tapi aku sentiasa berusaha utk tidak mengulanginya

Manusia
itu sahaja permintaan aku dari kamu
sedarlah bahawa aku ada di sini menunggu mu
jangan diabaikan aku kerna aku perlu kamu
aku tidak perlu mencarimu selalu

Manusia
tidak berniat utk memarahimu
tetapi aku perlu tahu di mana kamu
keselamatan mu adalah keutamaan bagiku
dan jika itu salah bagimu, ku mohon keampunan
tetapi kamu harus tahu
segala yg aku lakukan adalah kerna
AKU CINTA KAMU



Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES