Sunday, January 24, 2010

Luahan rasa hati

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 10:29 PM

Aku rindu
harap kamu tahu
Aku perlu
harap kamu mengerti
Aku buntu
tanpa kamu di sisi
Aku sunyi
bila kamu busy
Aku fahami
kamu mencari rezeki
Aku tahu
kamu juga merindui

Aku masih menunggu
msg dari kamu
panggilan dari kamu
resah rasa hati ini
menanti dgn penuh kesabaran

Aku rindu suara kamu
dambakan belaian kamu
inginkan pelukan kamu
izinkan aku menangis merindui kamu
jgn dimarahi aku
kerna merindui kamu
bukan itu pinta ku
tapi sudah tidak terkawal
rasa rindu ini.

Original - Jessica Nyepit




Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES