Sunday, June 20, 2010

completely blur :"(

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 1:38 PM

Aku dah xtau ape nk buat
aku dh xtau nk kata ape lg
sumpah aku tgh blur giler babi
aku dh x kisah ape nk jadi, jadilah
aku dh korbankan mcm2
aku dh bagi mcm2
aku dh cuba faham
aku dh cuba penunhi smua kehendak kau
aku dh cuba give and take
aku dh cuba beri yg terbaik
aku dh cuba nk buat kau happy slalu
eratkan lagi hubungan
tambahan rasa sayang n cinta
aku sedar aku bnyk kekurangan
aku sedar aku bukan wanita sempurna
aku mmg gagal dalam memberi kebahagiaan

Terima kasih sbb sentiasa bersabar dgn aku
Terima kasih sbb bertahan
Terima kasih utk semua
aku bukan wanita sempurna
yg pasti, cinta aku kt kau mmg x dpt aku nafikan
kau lelaki terbaik aku pernah jumpa n cintai



Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES