Friday, June 4, 2010

Berfikir sejenak

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 10:52 PM

Aku termenung memikirkan azfar
lalu aku tersedar akan sesuatu
walau buruk mana pn pasangan kita
walau jahat mana pn dia
dari awal kita menerima dia
kita seharusnya menerima baik buruknya
jgn sesekali khianati dia
jgn berdusta
jgn menduakan dia
itu bukan lah jalan penyelesaiannya
kerna dalam hidup ini
setiap apa yg kita lakukan
pasti akan terjadi balik pada kita
baik kita lakukan, baiklah balasannya
jika jahat, jahatlah balasannya

aku tahu dia akan sentiasa sayang
dia akan sentiasa cinta
caranya mungkin jauh berlainan dari org lain
itu adalah cara dia
dan aku harus menerimanya
dia masih segala-galanya utk ku
aku menjadi diri sendiri ketika ku bersamanya
aku tidak perlu menjaga tingkah laku ku
kerna dia sentiasa melayan karenah ku

Dia mungkin jarang membahagikan masa dgn ku
tetapi aku pasti, cinta dia tetap padaku
ketika dia sakit, masalah menyelebunginya
akulah org yg pertama dicarinya
aku mula sedar ketika aku menjaga dia sakit
air mata ku menitis mendengar rintihannya ketika itu
aku membelainya tanpa henti
ketika dia tidur lena
ku tatapi wajahnya
tidak dapatku bayangkan hidup ku tanpa dia

Noor Azfar Shah
aku juga bnyk melakukan kesilapan
aku akan terus berusaha utk mempertahankan
kerna aku masih cintakan kau
aku masih menyayangi kau
sampai bila2...♥


Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES