Monday, May 31, 2010

teruskan hidup~

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 11:59 PM

Hari ini aku menjalani hidup tanpa kamu
kamu yg selalu ada dgn ku
senyum, ketawa menangis bersama
kini telah tiada
janggal rasanya tiada kamu
hari ku seperti tidak lengkap
dgn siapa aku mahu berkongsi cerita hari ini?
dgn siapa aku mahu bergurau hari ini?
pada siapa harus ku tunjuk 'loya buruk' ku ini?
aku menangis berseorangan hari ini
mengenangkan penderitaan yg aku alami
mengenangkan kamu yg sudah tiada lagi di sisi
mengenangkan kamu yg pernah aku sayangi

Jom tgk bulan sama2 =)


Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES