Friday, May 21, 2010

aku Jessica Nyepit

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 3:11 PM

Aku insan lemah
aku sntiasa memerlukan perhatian
aku inginkan belaian
aku mahu dimanjakan
andai kau tak mungkin slalu ada
bukan bnyk yg aku pinta
aku hanya mahu kau ada
bila aku memerlukan
bila aku ingin meluahkan

senyum dibibirku terukir
sakit di hati
hanya Tuhan yg tahu
akan ku simpan rasa ini
slagi aku mampu
smpai masanya nanti
kau akan tahu
dan diwaktu itu nanti
jangan lah kau sesali
kerna rasa ini mungkin
sudah tiada lagi.........untukmu.
BestFreeDesign.Com border=

Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES