Tuesday, March 23, 2010

*sigh*

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 12:28 PM

haih
mengeluh?
itu saja yg termampu
what a life
x sure apa yg aku nk sbenarnye
ikut je.
apa nk jadi, jadila
bila buat pilihan
x diizinkan, ikut kemahuan org
bila x buat pilihan
org kata sesat arah tuju
so? what else can i say?
masa depan?
huh! seperti bukan aku yg tentukan.

soal hati?
ntah, aku bermain dgn hati?
mungkin.
benar kata itu
jahat bukan?
biarlah..
manusia berhak berkata2
apa yg mereka rasa
adalah apa yg mereka lihat
apa yg aku rasa
mereka mampu lihat? =)

aku hanya manusia biasa
yg bnyk berdosa
tp aku, ada prasaan kasih
sayang dan cinta.

PEACE.



Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES