Wednesday, March 10, 2010

Setelah sekian lama.

Posted by Nur Jessica Nyepit binti Abdullah at 9:50 PM
Hallooowwww~
lamaaaaaaaaaaaaaaa dh x update kn?
kalau nk update pun merapu2 je
*hahahaha*

Well, x bnyak yg nak diupdate pun
tgh cuti...oh, aku kerja! =)
jadi pekerja distribute flyers bejaya kt tol puchong
*muahahaha*
azfar yg dapat keje ni
then orang 2 perlukan pekerja lg
so, since aku cuti
so join jela..dapatlah poket money
since aku pun tgh xde duit ni!!
*huhuhuhuhuh*

Masa sgt cepat berlalu kan?
cuti pun x lama lg habis..WTF?
masa...boleh x slow skit?
aku nak cuti sampai lebam
*sigh*

owh, akhirnya dapat jugak aku pegi i-city!
tempat itu sgt best ok..
i loveeeeeeeeeeee lights
gembireeeee~
thanks to my beloved azfar coz dh bawa pegi situ =)



hehe. sgt suke gambar ni =)


See?? cantik kan??
yup...aku sgt batak!! haha


Nanti nak bawa family gi sini
mesti diorang suke jugak =)

OHHH!!!
aku dapat pegi tgk final raja lawak live!!
*muahahahaha*
sgt best! aku sgt suke johan n zizan
diorg sgt cool ok!
pehh, xtau nk cakap ape
pengalaman yg sgt2 x dpt nk dilupakan
tp, sedih juga..sebab alex x menang
dpt no 3...padahal persembahan die paling best
WTH lah..huhuhuhuh
tp xpe...nanti mesti die akan femes
IF die diberi peluang lah..huhu



kami duduk tingkat atas.
ok lah..xdelah jauh sgt
still bleh nmpak dgn jelas best2! =)

pas masuk final raja lawak
free seating
tapi still ade mangkuk2 ayun yg x reti baca
memilih seat..ingat kan bukan free seating
pegi tgk nombor yg kt pas masuk 2 buat ape
diorg ingat itu adalah no seat
sgt bodoh
dh lah berlagak mcm datin
setakat anak, sedara or whatever jadi crew kt situ
trus mcm nk jadi org special..
sengal ke ape?
kalau org special duk bawah
duk blakang2 artis
bukan tingkat atas 2
haih, itulah org2 malaysia
sengal x bertempat!

Ok, nak update ape lagi ye?
xde ape dah kot
nanti update lg lah ye...
bye2 all~



Image and video hosting by TinyPic


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

Template Copy by Blogger Templates | BERITA_wongANteng |MASTER SEO |FREE BLOG TEMPLATES